reklama

Výhra

V jeden augustový deň som povedala našej Soničke: „ Dnes pôjdeme na poštu. Pošleme balík Bambuľke...“ Poslať balík Bambuľke, je ten najlepší spôsob, ako vysvetliť štvorročnému dieťaťu, že to, čo pošleme aj niekto dostane. A môj nápad sa samozrejme v detskej dušičke usadil a stal sa prioritou dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cupotali sme na poštu až celkom na koniec mesta a tešili sme sa na odchod balíka. Vypísaná sprievodka, dieťa na odkladacom priestore (naša Sonička sleduje odchod balíka) a vtom ma napadlo: „ Soni, vyberieš si lós a niečo vyhráš! Dobre?“

A Sonička nadšená z môjho nadšenia prikyvuje a vyberá z ponúknutých farebných papierikov.

„ Mami, a čo teraz?“

„ Teraz to tu zošúchame a zistíme, čo si vyhrala.“

No lósy nekupuje každý deň, tak mi nebolo celkom jasné, čo sme to vlastne vyhrali. Len milá pani za okienkom mi odpovedala, jednoducho, že: Nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„ Mami, mami, čo som vyhrala?“ dozvedá sa Sonička.

V tej chvíli som ani na sekundu nezaváhala a hovorím: „ Soni, vyhrala si lásku a múdrosť do konca života!“

A Sonička žiari šťastím: „ Vyhrala som, vyhrala!“ No nechápavo sa pýta: „A to je čo, mami?“

„ To je to najlepšie, čo môže byť,“ uisťujem výherkyňu.

„ Som prvá, som prvá, vyhrala som!“ kričí Sonička vyskakujúc v budove pošty a celou cestou domov.

A mnoho ľudí stálo a pýtalo sa pri pohľade na lós, ako je to možné.

A zajtra je už 3. september a naša druhá dcérka- Kristínka ide do školy. Prvýkrát... Teší sa. A ja som rada a želám aj jej tú lásku a múdrosť do konca života. Tak ako všetkým školákom, ktorí zajtra prejdú bránou školy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teším sa na Vás moji žiaci, na spoločné objavovanie a spoločne strávené chvíle.

A pretože nečakám len na obyčajné šťastie, 13. septembra do práce nenastúpim. Dám tak najavo svoj postoj a presvedčenie, že ďalej už nemožno čakať. Nechcem zatvárať oči a ubezpečovať sa, že sú ľudia, ktorí sa majú aj horšie. Chcem to najlepšie pre naše školstvo. Teda aj pre seba a naše deti.

Veronika Árendášová

Veronika Árendášová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Píšem, lebo cítim, že musím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu